Avatar billede sharder Nybegynder
23. maj 2007 - 20:40 Der er 2 kommentarer

Åbning af/encoding af word dokument

Jeg har virkeligt brug for hjælp. Jeg er igang med en større opgave og da jeg skulle arbejde på den her til aften kunne jeg pludseligt ikke længere åbne dokumentet. Jeg har aldrig før haft problemer med at åbne word dokumenter, men nu kommer der en boks op vedrørende : file conversion - select the encoding that makes your document readable

Ligegyldigt hvad jeg vælger så kommer der ikke andet end volepyk op..... Hjælp!!!
Avatar billede hr__hallandsen Nybegynder
23. maj 2007 - 21:42 #1
Det lader til, dokumentet er beskadiget ...
Avatar billede sharder Nybegynder
24. maj 2007 - 19:53 #2
ja men hvordan reparerer jeg det?