Avatar billede hey-hej Nybegynder
23. maj 2007 - 19:26 Der er 12 kommentarer

Problemer med ATI readon 9200 series - duelscreen

Hej.
Jeg har problemer med at få mit ATI kort til vise vise duelscreen. Jeg har fået hjælp herinde med samme problem bare i andre spm'ere, men det er endnu ikke lykkes at få mit grafik kort til at vise duelscreen.

MIne skærme er tilsluttet til vgastikket og dvi stikket, men det er kun den skærm der er tilsluttet vgastikket, som virker, jeg kan godt få skærmene til at vise en klon, men jeg kan ikke finde det sted, hvor jeg kan lave duelscreen. Hvis jeg gør det inde i enskaber under instillinger, er det bare s-videostikket, der bliver den sekundære og dvi er bare slukket.
Desuden når man tænder computeren er både vga og dvi tændt endtil musen kommer frem så slukker dvistikket.

hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Jensen DK Novice
24. maj 2007 - 07:01 #1
Er du sikker på at ATI 9200 series kan køre dualscreen?
Avatar billede hey-hej Nybegynder
24. maj 2007 - 17:48 #2
Nej, er jeg ikke... og hvis det ikke kan, hvad kan jeg så gøre?
Avatar billede hey-hej Nybegynder
24. maj 2007 - 22:02 #3
Men jeg kan godt lave doelscreen hvor vgastikket er primært og s-vidoe er sekundært, så jeg regnede med at det også ville virke, hvor dvistikket er primært og vgastikket er sekundært... tror du ikke det kan lade sig gøre?
Avatar billede Jensen DK Novice
25. maj 2007 - 06:55 #4
Ved ikke om det kan lade sig gøre, men spørg hos prodocenten.
Avatar billede hey-hej Nybegynder
25. maj 2007 - 15:15 #5
Okay, hvordan kan jeg kontakte ATI support? hvor det er på dansk, så jeg forklare problemet?
Avatar billede Jensen DK Novice
25. maj 2007 - 18:39 #6
Søg på google.
Avatar billede hey-hej Nybegynder
26. maj 2007 - 21:51 #7
Det har jeg prøvet, og der fandt jeg en hjemmeside, hvorman skulle skrive, hvilket af deres produkter man havde problemer med og så sit nr. så ville de ringe tilbage.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. maj 2007 - 06:13 #8
Det lyder jo godt.
Avatar billede hey-hej Nybegynder
27. maj 2007 - 15:26 #9
ja, jeg ved godt det er pinse nu, men de nåede ikke at ringe inden pinsen.
Men man skulle tro at grafik kortet godt kunne køre duelscreen, fordi den kan godt når vga er primær og s-video er sekundær.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. maj 2007 - 15:35 #10
Det er 2 forskellige ting.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2008 - 07:08 #11
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:08 #12
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.