Avatar billede simsen Mester
21. maj 2007 - 23:20 Der er 1 løsning

MetaBuilders DefaultButtons virker ikke

Hejsa,

Jeg har brug for at kunne tildele enter tasten til flere forskellige buttons på en side. Af denne grund har jeg søgt herinde om emnet og flere er kommet med linket til:

http://www.metabuilders.com/Tools/DefaultButtons.aspx

Nu forsøger jeg så at bruge den, men kan bare ikke få den til at virke......

Det jeg har gjort er følgende:
- tilføjet reference til dll filen (som jeg har lagt i Bin bibloteket)
- Skrevet følgende i starten af siden
<body>
    <form id="form1" runat="server">
    <div>
        <asp:ScriptManager ID="ScriptManager1" runat="server" />
        <mbdb:DefaultButtons runat="server" id="DefaultButtons1" >
            <mbdb:DefaultButtonSetting parent="txtBrugernavn" button="btnLogin" />
            <mbdb:DefaultButtonSetting parent="txtAdgangskode" button="btnLogin" />
            <mbdb:DefaultButtonSetting parent="txtSeek" button="btnSeek" />
        </mbdb:DefaultButtons>

Den fremkommer ikke med fejl - men den tager bestemt heller ikke og bruger knappen) - hvad er det jeg mangler - måske filer, der skal lægge et bestemt sted eller...???

Andre der har en smart (og rimelig simpel) måde at gøre det på, er også velkomne med deres forslag :-)

mvh
simsen :-)
Avatar billede simsen Mester
22. maj 2007 - 00:07 #1
Glem det - har fundet ud af, jeg kan tilføje DefaultButton="btnSeek" til en panel og dermed tildele enter tasten til forskellige felter ad den vej

simsen :-)