Avatar billede rigpig Nybegynder
21. maj 2007 - 14:30 Der er 1 løsning

Indkøb af NAS server

(Newbee)
Får lagt 10mb up/net lagt ind, vi er et par stykker der gerne vil have en NAS server kørende mellem os.
Har kigget lidt på LaCie Big Disk 32mb ram (1 terrabyte max), ftp, samt Synology DS 207 (1.5 terrabyte max) mener der er 128mb ram på denne, samt den kan køre Php, ftp, MySQL, prismæssigt ligger de ikke så langt fra hinanden, vil gerne vide om der er nogen der har erfaringer med disse?
Mvh
Rigpig
Avatar billede rigpig Nybegynder
28. maj 2007 - 00:24 #1
lukket