Avatar billede larsen89 Nybegynder
20. maj 2007 - 20:15 Der er 9 kommentarer

Indgående - problemer med Outlook 2007

Hej,

Jeg har lige investeret i det nye office 2007, men mit outlook virker ikke længere. Jeg har forsøgt at sætte det op, men det vil ikke modtage post. Den melder fejl ved send/modtag.

Jeg har skrevet mail.tele.dk under indgående og udgående server, hvilket virkede fint før i tiden - er det problemet?

Der popper konstant en boks op med kontakt til serveren, som beder om mit password, som jeg i forvejen har skrevet 100 steder? Den bliver ved hver gang jeg bekræfter.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2007 - 20:52 #1
Hvem er din internetudbyder?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2007 - 20:53 #2
Er det kun modtage-problemer, eller kan du heller ikke sende post?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2007 - 20:56 #3
Hvis det er TDC så prøv med: pop3.mail.dk i indgående og asmtp.mail.dk i udgående.
Avatar billede larsen89 Nybegynder
20. maj 2007 - 21:14 #4
Jeg har TDC, ja. Har prøvet at rette, men den melder fejl om;Det angivne servernavn blev ikke fundet på netværket.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. maj 2007 - 21:19 #5
Du kører ikke med en firewall, hvor der er glemt at blive åbnet for outlook?
Avatar billede larsen89 Nybegynder
20. maj 2007 - 21:30 #6
Det er tjekket, og det var jeg ikke.

Opgaven 'peter (at) entrapment (dot) dk - modtager' rapporterede en fejl (0x80040900) : 'Det angivne servernavn blev ikke fundet på netværket (serveren kan midlertidigt være nede). Kontroller, at du er online, og at servernavnet er korrekt.'
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2007 - 22:42 #7
Prøv at slet kontoen, og opret den forfra med pop3.mail.dk i indgående og asmtp.mail.dk i udgående.

Det er ofte løsningen, når man retter i en bestående konto der ikke virker.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
20. maj 2007 - 22:53 #8
Den der mail, er det en TDC adresse?? Hvis ikke så skal du have fat i din mail udbyder og have navnet på deres mail server!!
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2007 - 20:29 #9
Er du kommet videre?