Avatar billede joshin Nybegynder
19. maj 2007 - 16:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MySQL memberhipprovider, kan ikke oprette brugere

Jeg bruger VS2005, MySQL connector 5.1.0.
Jeg har angivet en connectionsstring i web.config

Når jeg prøver at oprette nye bruge via asp.net configurationen for jeg en fejl. (Der opstod en fejl. Returner til forrige side, og prøv igen.)
Jeg kan derimod godt oprette roller.

Nogen løsningsforslag?
Evt. hvordan man selv lægger data i tabellerne (som er blevet oprettet) så login og roller virker.
Avatar billede roenving Novice
19. maj 2007 - 17:05 #1
-- og det er kun i overskriften, der er en tavetosse, du er ikke kommet til at lave den i noget af din kode ?-)
Avatar billede joshin Nybegynder
19. maj 2007 - 17:41 #2
Har stort set ikke kodet noget endnu, bort set fra web.config's connectionsstring.
og den virker da jeg kan oprette roller og se dem i databasen.

Har oprettet nyt projekt (web/C#)
Valgt providere: MySql...
Lagt connectionstring i web.config
Oprettet database
forsøgt at oprtte brugere...
Avatar billede joshin Nybegynder
23. juni 2007 - 11:52 #3
Lukker, har instaleret den nyeste connector 5.1.2, nu virker det