Avatar billede new_one Nybegynder
19. maj 2007 - 01:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

vs problem

er der nogen som kan gennemskue hvorfor følgende sker

pa nogle af mine sider ske der det at når jeg vil oprette en funktion til en knap normalt burde denne funktion oprettes ved at man clikkede på knappen hvorefter den ville hoppe ind på cs siden
og oprette den , men istedet sker der nogen gange det at den hopper ind i html koden og opretter den der ???????????????????????
Avatar billede w13 Novice
19. maj 2007 - 01:23 #1
Prøv at poste din kode her
Avatar billede neoman Novice
19. maj 2007 - 01:28 #2
Når disse sider , hvor "den hopper ind i html"  blev oprettet, var feltet "Place code in separate file" afklikket ? med andfre ord -  findes der en code-behind fil til disse sider ? Hvis ikke , så ja, så gør den det den bliver bedt om :-)
Avatar billede new_one Nybegynder
20. maj 2007 - 00:34 #3
ja der findes en codebehind fil , har aldrig hørt om feltet "Place code in separate file" hvor findes det ?
Avatar billede neoman Novice
20. maj 2007 - 14:27 #4
Når jeg højreklikker på en mappe eller hele sitet, og vælger Add New Item, så i det vindue som kommer op hvor man vælger typen af den nye item, samt navn for f.eks. aspx-siden, så er der hos mig en checkbox Place code in separate file .. ovenover den checkbox som siger Select master page.
Avatar billede new_one Nybegynder
24. maj 2007 - 15:44 #5
ok det havde jeg ikke lagt mærke til.
Avatar billede haz Nybegynder
28. maj 2007 - 00:33 #6
lukker