Avatar billede d3c Nybegynder
18. maj 2007 - 22:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opdatere til eller med

Hej,

Hvad vil I mene er korrekt?

"Gallerierne er blevet opdateret med en ny og lækker måde at vise billeder på".

eller:

"Gallerierne er blevet opdateret til en ny og lækker måde at vise billeder på".
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. maj 2007 - 22:08 #1
"opdateret" - er det ikke et nørd-ord?  "Gallerierne har fået en ny og lækker måde at vise billeder på". Eller set fra brugeren. "I gallerierne kan du se billederne på en ny og lækker måde"
Avatar billede d3c Nybegynder
18. maj 2007 - 22:10 #2
erikjacobsen: Jo... men hvad ville det hedde med "opdateret"? ;)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
18. maj 2007 - 22:34 #3
Med
Avatar billede roenving Novice
18. maj 2007 - 22:53 #4
Der er kun detalje-forskelle på de to måder at formulere det på, ingen almindelige mennesker vil opdage en forskel, så hvorfor bekymre sig om det ?-)

med-formuleringen lægger vægten på den nye implementering, hvor til-formuleringen lægger vægten på oplevelsen, menjeg har godt nok svært ved at se forskellen !-)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
19. maj 2007 - 19:57 #5
Ny version.
Gallerierne viser nu billeder på en ny og lækker måde.
Avatar billede d3c Nybegynder
21. maj 2007 - 17:15 #6
Ok, jeg vil også lægge mest vægt på en ny version, som bauerdata og erikjacobsen foreslår. Smid svar allesammen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. maj 2007 - 17:22 #7
Ingen point til mig, tak.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
21. maj 2007 - 18:06 #8
god fornøjelse