Avatar billede hey-hej Nybegynder
17. maj 2007 - 11:51 Der er 27 kommentarer

problemer med ATI readon 9200 series

Jeg har problemer med at få mit grafik til at vise duelscreen, jeg har prøvet en hel masse ting inde i catalyst control center, og jeg kan ikke få den skærm der er tilsluttet DVI udgangen til at vise noget, den viser kun noget når windows starter, og så lige før, man kommer ind på skrivebordet slukker skærmen og så er det kun vga skærmen der er tændt...
Avatar billede Jensen DK Novice
17. maj 2007 - 13:46 #1
Du skal have en ældre driver da de nye ikke understøttes i 9200 serien mere.
Avatar billede hey-hej Nybegynder
17. maj 2007 - 14:33 #2
jeg har fået hjælp her inde med det en gang før, hvor han gav mig et link til en ny driver som jeg skulle downloade... og det virkede heller ikke? min computer er 2 år gammel og jeg har sat et nyt grafik kort i, så den både havde dvi- og vga udgang kan de have noget med det at gøre?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. maj 2007 - 14:58 #3
Avatar billede hey-hej Nybegynder
17. maj 2007 - 15:43 #4
skal jeg bede om suport derinde, eller skal jeg downloade driveren? og hvis jeg skal dowloade driveren, skal jeg så slette det gamle først?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. maj 2007 - 22:03 #5
slet den gamle først, og installer driveren, hvis den ikke virkr, så sker der ikke noget ved det. ellers kan du prøve nogle gamle drivere.?
Se nederste link, i download linket.

Smider et svar i håb om det virker, hvis ikke så afvis blot.!
Avatar billede hey-hej Nybegynder
18. maj 2007 - 11:33 #6
Hvad skal jeg gå ind under i det link for at downloade driveren?
Avatar billede Jensen DK Novice
18. maj 2007 - 13:34 #7
http://www.short-media.com/download.php?d=553 prøv denne driver skulde være den sidste der understødter 9200 serien.
Husk at slette din gamle driver før du lægger den nye ind.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. maj 2007 - 13:43 #8
eller her.-> http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-BOARD/ATI/ATI-Catalyst-61.shtml

jeg kan godt se at mit tidligere link bare køre i ring.. mærkeligt...
Avatar billede hey-hej Nybegynder
18. maj 2007 - 16:03 #10
http://download.softpedia.com/dl/ab0d3bc90dc1d3b92b1952bee73bce57/464d91b0/300013997/drivers/video/6-1_xp-2k_dd
Linket her kan ikke åbne,der kommer et skilt frem med et rødt krys og der står at den ikke kan åbne pga. virus. Hvad kan jeg så gøre?
Avatar billede hey-hej Nybegynder
18. maj 2007 - 16:03 #11
http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-BOARD/ATI/ATI-Catalyst-61.shtml
det link har jeg prøvet det var den driver jeg havde instaleret før, og det virkede heller ikke? andet jeg kan gøre?
Avatar billede Jensen DK Novice
19. maj 2007 - 06:21 #12
http://www.short-media.com/download.php?dc=66 der er lidt at vælge imellem,prøv maj 2006 eller ældre.
Avatar billede hey-hej Nybegynder
21. maj 2007 - 17:05 #13
Nu har jeg prøvet at hente en ældre version tror jeg nok, men jeg ved ikke hvad jeg eller skal gøre, for at få de 2 skærme til at vise duelscreen?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. maj 2007 - 18:29 #14
prøv at gå i kontrolcentret for ati, der er sikkert et ikon nede ved uret.
Gå i display manger, og se om du kan ændre det der.
Avatar billede hey-hej Nybegynder
22. maj 2007 - 15:19 #15
det har jeg prøvet, ville det være muligt at du kunne få min msn, og så kan du styre min computer over fjermsupport, ville det kunne lade sig gøre? eller er der andre muligheder?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2007 - 15:55 #16
jeg bruger ikke MSN, sorry.

Men du er velkommen til at lukke dette spm. Oprette nyt hvor du kan få den mulighed fra andre brugere.
Avatar billede hey-hej Nybegynder
22. maj 2007 - 16:01 #17
tror at der er andre der giver den mulighed? og tror du at jeg så først skal have denne her lange opkrift som denne her, før jeg kan spørge om det? har nemlig haft en anden spm, hvor jeg også fik en lang opskrift, men det virkede ikke...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2007 - 16:04 #18
Du kan blot lægge dette link i spm´let..og flere. Det må man gerne.

Hvis du smider 200 point i, skal der nok straks komme nogen og hjælpe dig..O)
Avatar billede hey-hej Nybegynder
22. maj 2007 - 16:10 #19
okay, men hvad mener du med:Du kan blot lægge dette link i spm´let..og flere. Det må man gerne. ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2007 - 16:15 #20
kopiere link fra dette spm..ind i dit nye spm, .hvis du altså opretter et..O)

(eks..->http://www.eksperten.dk/spm/778804 )
Avatar billede hey-hej Nybegynder
22. maj 2007 - 16:20 #21
okay, jamen det vil jeg gøre, tusind tak for hjælpen :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2007 - 16:25 #22
så lidt..O)
Avatar billede hey-hej Nybegynder
07. juni 2007 - 09:43 #23
der er ikke rigtig nogen der svarer og jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal, har du ikke nogle andre forslag :) ?
Avatar billede Jensen DK Novice
07. juni 2007 - 13:46 #24
Nej.
Avatar billede hey-hej Nybegynder
07. juni 2007 - 21:16 #25
okay
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2008 - 07:08 #26
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:07 #27
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.