Avatar billede phliplip Nybegynder
16. maj 2007 - 11:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Eksperten og FireFox på Mac

Hej,

Nu syntes jeg at jeg er ved at blive sindssyg over det her, så spørger lige om der er andre der oplever det eller om det kun er mig!

Jeg sidder ved en Mac og bruger FireFox,

Nogen gange når jeg fx. skal besvare et spørgsmål eller gennerelt bare skal navigere på siden, så stener browseren bare og der sker NADA. Jeg kan godt åbne andre tabs med andre sider end eksperten. Hvis jeg åbner ny tab til eksperten står den også bare og stener.

Eneste løsning er at lukke firefox helt ned og starte det op igen.. men så kommer siden også happy snappy - For det meste! Nogen gange står den bare og stener igen, Indtil jeg lukker helt og åbner firefox igen igen.

Det er virkelig irriterende, tror ikke det er eksperten som sådan der er noget i vejen med.. For jeg har også oplevet det ENKELTE gange på en anden side jeg har udviklet på!

Jeg mistænker lidt at det måske er FireBug eller Chris Pederics WebDeveloper plug-in der kan gøre det. Meeeen.. så alligevel ikke!
Avatar billede snowball Novice
16. maj 2007 - 11:53 #1
Har du, blot for at teste, prøvet at slå alle dine add-ons fra i Firefox for at se om det gør en forskel?
Avatar billede roenving Novice
16. maj 2007 - 12:38 #2
-- har du prøvet at vente hele minutter, for jeg oplever jævnligt, at der står genereringstider på over 50 sekunder i kategori-billedet !-)
Avatar billede phliplip Nybegynder
16. maj 2007 - 13:18 #3
Roenving: You are phreakin' kiddin' me :-|

snowball: Jeg har haft disabled FireBug.. prøver lige at disable alt!
Avatar billede roenving Novice
16. maj 2007 - 13:42 #4
Nope ,-(
Avatar billede phliplip Nybegynder
18. maj 2007 - 09:13 #5
Nu har jeg lige oplevet problemet igen med ALLE plug-ins disabled....
Avatar billede phliplip Nybegynder
21. maj 2007 - 11:47 #6
Det er nok som roenving siger at der til tider er lange genererings tider der låser den session som min browser bruger.. Hvis jeg lukker fanen og venter et stykke tid, så kan jeg godt åbne eksperten igen i samme browser! Vi havde faktisk samme problem på vores website for et stykke tid siden.. så længe vi brugte session - i dette tilfælde i en skjult side der kørte i en loop - Kunne vi ikke åbne nye vinduer til vores eget site, fra samme browser!
Avatar billede phliplip Nybegynder
16. august 2007 - 14:28 #7
Lukker lige :) Men FYI; så har jeg stadig problemet!