Avatar billede blackscorpion Nybegynder
15. maj 2007 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværks Rendering.

Hej E.

Jeg har et måske et lille problem.

har lagt backburner ind, startet manager på de forskellige maskiner og så server på 1 af dem, kan se i server vinduet at den acceptere managerne på de forskellige maskiner.

I monitor kan jeg så se de forskellige maskiner osv.

Når jeg så har lavet noget og vil rendere et billede (1 frame)

så rendere den kun på den ene af maskinerne.

Er det normalt, eller er der noget galt ?

(Så i et spørgsmål fra 03, at hver maskine står en frame hver osv)
Avatar billede t-johansen Juniormester
21. maj 2007 - 22:37 #1
I netrender "network Job assignment" skal du aktivere "split scan lines" og så vælge "define" hvis du selv vil vælge hvor stor en del af hver frame der skal renderes på hver pc.
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
23. maj 2007 - 18:29 #2
okey prøver jeg lige ved lejlighed.
Avatar billede t-johansen Juniormester
24. maj 2007 - 08:09 #3
Jeg kan lige tilføje at hvis du ændre instillingerne under "define" så bemærk at skrive nogle tal der går op i pixel størrelsen på din frame ellers overlapper de enkelte renderinger hinanden og det er jo spild af tid. evt sæt den til ikke at slette renderings "delene" efterfølgende så du altid har mulighed for at redigere mv, og i tilfælde af den kun får renderet halvdelen af en frame, så har du jo noget af det.