Avatar billede fizk Nybegynder
15. maj 2007 - 14:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Timered event?

Vi sidder og leger lidt med et projekt hvor vi gerne vil have kørt en forspørgsel én gang hver 24. time (lidt svarede til et cron job), men spørgsmålet er
1) Kan dette overhovedet lade sig gøre? og
2) I tilfælde at det kan, hvordan gøre det?

Vi kører MS SQL server 2005, hvis det skulle have nogen betydning...
(og meget gerne med et lille eksempel, da vores erfaring med denne server ikke er ret stor)
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
15. maj 2007 - 14:06 #1
Kig på jobs under SQL Server Agent. Det er jeres ven.
Avatar billede fizk Nybegynder
15. maj 2007 - 14:50 #2
Godtnok... Det var jo ikke værre end vi havde frygtet... Takker... :D