Avatar billede officegirl Nybegynder
14. maj 2007 - 22:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ingen adgang til en mappe

Jeg er desperat!

Min computer brød sammen for 3 uger siden, vi fandt ud af, at det var strømforsyningen der var gået og havde ødelagt bundkortet samtidig med, begge er nu udskiftet. Desværre ville computeren ikke starte op alligevel, hvorfor jeg fik en lille harddisk installeret, på hvilken vi geninstallerede styresystemet.

Nu virker min computer, men jeg kan ikke komme ind i mine gamle dokumenter, hvor den eneste beskyttelse var adgangskoden til min administratorkonto. Jeg bruger samme administrator log-on, men det hjælper mig ikke videre!

Sidst skal det lige nævnes, at min panda-virusscanner kan se dokumenterne, ergo findes de altså stadig!!!

Jeg savner familiens fotos, og håber på hjælp......
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2007 - 22:19 #1
Det er fordi du ikke har adgan til mappen.
http://support.microsoft.com/?kbid=308421 - sådan gør du :)
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2007 - 08:03 #2
prøv rette kategori ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2007 - 11:02 #3
GGG - den fangede jeg slet ikke ;)
Avatar billede officegirl Nybegynder
15. maj 2007 - 22:39 #4
Tak