Avatar billede mtb79 Nybegynder
14. maj 2007 - 13:08 Der er 2 kommentarer

problemer med Placeholders

Jeg har en masterpage og har lavet den ene placeholder til en side.
jeg har dog flere bokse på siden og de skal hver have en place holder
Hvordan får jeg min default side til at loade mere end en placeholder og den sider der passer der til på samme tid.
som sagt jeg kan fint med en men problemet kommer når jeg skal have 2 -> flere at loade
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. maj 2007 - 20:18 #1
paste lige koden til din master page.
Avatar billede tomledk Nybegynder
14. maj 2007 - 22:26 #2
Er du contentplaceholder du ikke helt ved hvordan du tilføjer?

Uddrag fra Default.Master:
================================
<form id="form1" runat="server">
    <asp:ContentPlaceHolder ID="ContentPlaceHolder1" runat="server">
    </asp:ContentPlaceHolder>
    <asp:ContentPlaceHolder ID="ContentPlaceHolder2" runat="server">
    </asp:ContentPlaceHolder>
    <asp:ContentPlaceHolder ID="ContentPlaceHolder3" runat="server">
    </asp:ContentPlaceHolder>
</form>

Udfra fra Default.aspx:
================================
<asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="ContentPlaceHolder1" runat="server">
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit
</asp:Content>
<asp:Content ID="Content2" ContentPlaceHolderID="ContentPlaceHolder2" runat="server">
    sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua
</asp:Content>
<asp:Content ID="Content3" ContentPlaceHolderID="ContentPlaceHolder3" runat="server">
    Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco
</asp:Content>

Håber at det vil hjælpe dig lidt - ellers må du lige skrive igen.