Avatar billede new_one Nybegynder
13. maj 2007 - 17:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

smadret projekt efter geninstallering

efter at have geninstalleret min windows og vs2005 har jeg pludselig
fået det problem at de projekter som jeg havde gemt ikke virker mere
er der nogen måde at genetablere projektet jeg burde have alle filerne
Avatar billede neoman Novice
13. maj 2007 - 17:11 #1
og du har genetableret de virtuelle directories på din IIS?
Avatar billede new_one Nybegynder
13. maj 2007 - 17:27 #2
ja det skulle jeg mene
Avatar billede tomledk Nybegynder
13. maj 2007 - 19:12 #3
Gælder det for alle typer af projekter? Har du installeret VS2005 SP1? Hvilken fejlbesked får du?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
13. maj 2007 - 19:37 #4
Denne nemme løsning kunne være at oprette et tomt projekt af samme navn og importerer alle filer.
Avatar billede new_one Nybegynder
13. maj 2007 - 23:25 #5
brugte din nemme metode dr_chaos og det ser ud til at virke , men må have mistet nogle cs filer for der mangler nogle
Avatar billede new_one Nybegynder
14. maj 2007 - 00:34 #6
et eller andet er gået galt jeg får validationfejl xhtml ved ord som background :(
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. maj 2007 - 09:53 #7
Det har nok ikke noget at gøre med cs filer.
Det er nok bare din indstilling i visual studio.
Det er formodentlig warnings.
Kører koden ?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. maj 2007 - 09:53 #8
Skal jeg smide et svar ?
Avatar billede new_one Nybegynder
14. maj 2007 - 13:50 #9
ja den kører nu efter at jeg installlerede den i små dele og jeg udskiftede codebehind med codefile
så ja smid et svar
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. maj 2007 - 20:15 #10
ok svar :)