Avatar billede tweak Nybegynder
13. maj 2007 - 08:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny fotograf side

Jeg har sidet og bakset med et simpelt design, sys jeg selv, og ville høre hvad i mener og brugervenligheden og designet, koden er der vel ikke så meget at sige til.

http://www.hpregnskab.dk/modelfotograf/pis.htm
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2007 - 11:16 #1
Hej ..

Jeg syntes siden er flot og enkel, helt bestemt noget jeg bryder mig om, man bliver ikke forvirret over en masse unødvendige elementer på siden.

men den lille arbejdsmand ved menuen ved jeg ikke hvad skal gavne for :) bliver jo mest brugt på en ikke-færdig side :)

mvh. W.
Avatar billede tweak Nybegynder
13. maj 2007 - 12:04 #2
Hey,

Siden er heller ikke færdig :) men når den er bliver manden udskiftet med et kamera.
Avatar billede tweak Nybegynder
13. maj 2007 - 12:33 #3
I må gerne fortælle om opstillingen afviger fra browser til browser, hvis det er.
Avatar billede tweak Nybegynder
15. maj 2007 - 19:44 #4
Hey.... Nu er den lagt op på http://www.modelfotograf.dk
Avatar billede kurdo Novice
09. juni 2007 - 12:31 #5
nice ide om hvordan den skulle designes, jeg synes selv det er meget fedt, ;D