Avatar billede torben30 Nybegynder
12. maj 2007 - 21:27 Der er 7 kommentarer

HJÆLP Kan jeg finde tabte mails + adr. kartotek??

Hej - jeg har flyttet helle mappen Outlook over på en ekstern harddisk. Krontrolerede at adresser og mails var der. Slukkede for harddisken og formaterede windows til xp og office pakken. Ville så hente mine mails og adr. kartotek, men væk var det. Jeg kunne på min eksterne harddisk finde mappen Outlook Ex. men altså ikke med mails og adr.  Giver gerne flere hundrede point til den der kan hjælpe :-))
Avatar billede screem_brille Novice
12. maj 2007 - 21:31 #1
hvordan flyttede du dem ? og prøv at søg på *.dbx (slå vis skjulte filer og mapper til under mappe indstilling)
Avatar billede torben30 Nybegynder
12. maj 2007 - 21:36 #2
hej - jeg flyttede hele mappen over fra denne computer og over til f-drev (ekstern harddisk.  Jeg prøver lige at søge på *.dbx  - skal jeg søge på den eksterne harddisk eller ?
Avatar billede torben30 Nybegynder
12. maj 2007 - 21:40 #3
så kom der noget frem - div mapper som ser ud som om det er dem, men hvad gør jeg så??
Avatar billede screem_brille Novice
12. maj 2007 - 21:50 #4
så åbner du outlook express og importerer dem igen via filer - > import.
Avatar billede torben30 Nybegynder
12. maj 2007 - 22:10 #5
jeg kan ikke forstå...da jeg søgte på *.dbx så kommer de alle frem med ..document and settings/lokale indstilllinger/application data/identitet -og så nogle tal.
Men når jeg forsøger at browse dem under import så kan jeg ikke finde dem helt magen til.  Og dem der kommer tættetes på kan jeg ikke importere. ?  En anden mulighed?
Avatar billede torben30 Nybegynder
12. maj 2007 - 22:14 #6
Fejlmeddelelse: The specified message store couldt not be opened. It may be in use by Outlook Express??
Avatar billede torben30 Nybegynder
12. maj 2007 - 22:43 #7
Jo - nu kan jeg godt finde stien, men der kommer altås denne fejlmeddelelse der gør at jeg ikke kan imoportere?