Avatar billede dco_1980 Nybegynder
11. maj 2007 - 11:10 Der er 4 kommentarer

jeg kan fryse et panel, men skærmen bliver delt op i 4

Hej, jeg kan nu fryse min skærm, men den bliver delt op i fire lige store stykker. Men det er ikke hensigtmæssigt når jeg skal scroll ned af, at de første 18 positioner hele tiden er der! er der nogen der ved hvordan jeg laver om på dette? så det kun er panel der følger med og ikke også de første 18 pladser?
Avatar billede mortcob Nybegynder
11. maj 2007 - 11:24 #1
Hvis du stiller markeringen helt ude i kolonne A lige under den række, som du ønsker skal være synlig, når du scroller ned. Vælg herefter "Vindue" og "Frys ruder". Dette vil dele regnearket op i to og ikke fire stykker.
Avatar billede dco_1980 Nybegynder
11. maj 2007 - 12:16 #2
perfekt det var lige hvad jeg ledte efter :)
Avatar billede dco_1980 Nybegynder
11. maj 2007 - 12:23 #3
hvordan giver jeg dig de point du naturligvis skal have? :) jeg ny
Avatar billede mortcob Nybegynder
11. maj 2007 - 14:36 #4
Du markerer, at du vil acceptere svar ude til venstre.