Avatar billede Mikker Praktikant
11. maj 2007 - 09:52 Der er 1 løsning

Kan man registrere dll'er og bruge i VB6-programmer?

Hej Eksperter

Jeg har lavet en klasse i .NET - ad.dll

Kan man registrere denne dll (RegSvr32) og bruge den i VB6-kode?

Mange hilsner
Michael
Avatar billede runesoft Nybegynder
11. maj 2007 - 12:03 #1
I properties for dit projekt er der en configuration der hedder "Register for COM Interop". Jeg har dog aldrig haft brug for den og derfor ikke prøvet det i praksis.
Du skal dog overholde nogle krav så som at du ikke på have to metoder der hedder det samme men har samme case etc.