Avatar billede snowsilk Nybegynder
09. maj 2007 - 22:04 Der er 8 kommentarer

her et problem. med flash menu

Jeg har et probelm med min flash menu.
Den vil ikke target frame.

--/Code/--
<frameset frameborder="0" framespacing="0" rows="100%" cols="15%,*">

<frame src="Raklamer.htm" name="Raklamer" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0">

<frameset rows="20%,*">

<frame src="Menu.htm" name="Menu" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0">

<frame src="http://www.ffa.silks.dk/index.php" name="Index" scrolling="AUTO" marginheight="0" marginwidth="0" />

</frameset>

--/Code/--
--/Flash code/--
on (release) {
    getURL("add.htm", "Index");
}
--/Flash code/--
Selv om jeg prøver på dan gammeldags måde vil det ikke vike. Men hvorfor ?
Håber i kan hjelpe mig

spørsmål 2
KAn man endlig gører lige som i --/Code/-- få vist sin side i flash uden at skal have fream på eller sådan noget line. ?"
Avatar billede barklund Nybegynder
10. maj 2007 - 10:36 #1
Ehm, hvad sker der? Hvilken frame kommer add.htm i? menu? eller top?
Avatar billede snowsilk Nybegynder
10. maj 2007 - 17:34 #2
Index frame name="Index"
Men kan ikke få det til at virke. Kan kun få det til at opne en ny broser. Det er ikke det jeg vil have den til.
Avatar billede barklund Nybegynder
10. maj 2007 - 17:51 #3
Det var jo det jeg spurgte om - altså hvad der sker og ikke hvad der skulle ske :)

Prøv at bruge lowercase til dine framenavne - det plejer man vist :)
Avatar billede snowsilk Nybegynder
10. maj 2007 - 19:36 #4
Det enste den gør er at åben en ny browser. ???
Avatar billede barklund Nybegynder
11. maj 2007 - 07:08 #5
Stadigvæk - efter du har brugt små bogstaver?
Avatar billede snowsilk Nybegynder
11. maj 2007 - 08:21 #6
ja. har snart prøvet alt. den åbner kun en ny browser.
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2007 - 08:25 #7
Prøv lad os se dit site, noget lidt andet.
Avatar billede snowsilk Nybegynder
11. maj 2007 - 19:30 #8
http://ffa.silks.dk/test/
Men skal da lige sige at det kun er menu jer igen med. og der ikke er gjort noget ud at selve grafiken i nu.