Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2007 - 11:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ISA 2004 - Email ved event

Hejsa.

Lige et spørgsmål mere :-)
Jeg har forsøgt at opsætte notifikation via email ved events, men det virker ikke.

Jeg indtaster navnet på vores exchange-server og en emailadresse, der findes på denne server og selvfølgelig en til adresse, men når jeg klikker på 'test' får jeg en fejl, der siger at simulationen ikke kunne gennemføres og at ingen email blev sendt.

Mit spørgsmål er så. Er der noget man skal sætte op på ISA-serveren før man kan benytte denne feature? Jeg tænker på smtp-servicen på ISA, eller lignende?

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2007 - 13:03 #1
du kan evt prøve denne interactive guide / training.

http://www.isa2004training.com/
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2007 - 13:09 #2
det lader til at den ikke helt virker som den har gjort tidligere.  sorry...
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2007 - 15:44 #3
Tak for linket, men det er ikke en decideret gennemgang jeg er ude efter. Opsætningen ser rimelig overskuelig ud, men jeg er mere i tvivl om der mangler at blive startet en service på serveren, eller lignende.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2007 - 16:49 #4
lukket