Avatar billede mksamegro Nybegynder
08. maj 2007 - 23:24 Der er 1 løsning

Drivere til Acer Aspire 5100 serien

Jeg er den hidtil lykkelige ejer af en Acer Aspire 5103. Efter jeg slettede WinVista og indstalerede Win XP Pro har jeg fået to problemer.

Jeg kan kke få det indbygede trådløse netværkskort til at virke. Jeg har hentede drivere på Acer support men det hjalp ikke.

Da jeg indstallerede drivere til audio-kortet fik jeg en eller anden bluetooth sound device der lader tilat have slået lyden fra. Det kan være der er lyd i et BT-headset men jeg har ikke et sådan og har ej heller indbygget BT.

Er der nogen der kan hjælpe ?

PFT
Mikie
Avatar billede mksamegro Nybegynder
22. juni 2008 - 21:47 #1
OK