Avatar billede dragonbook Nybegynder
08. maj 2007 - 10:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

To simkort i en

Hej

Er det på nogen måde muligt at havde to simkort i en mobil. Dvs så man kan skifte mellem kortene uden at splitte telefonen ad...

Har en Nokia 6233
Avatar billede thegenuine Praktikant
08. maj 2007 - 10:27 #1
NO WAY!! Der er kun plads til et sim-kort i en tlf.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2007 - 10:40 #2
http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?ProductID=B20-1453

Det er sådan noget du skal bruge - problemet bliver at finde en der passer til din tlf....
Avatar billede dragonbook Nybegynder
08. maj 2007 - 12:07 #3
john_stigers: se det lyder smart, men man skal dog klippe sine to sim kort til, hvilket nok ikke giver vidre ros ved firmaet ;-) den virker hvis heller ikke til nokia 6233.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2007 - 12:12 #4
Nej det virker ikke til din tlf, det skrev jeg jo også ;)
Avatar billede dragonbook Nybegynder
14. maj 2007 - 15:25 #5
Lukket