Avatar billede mungojerrie Nybegynder
07. maj 2007 - 17:07 Der er 1 løsning

Image felt, indhold kommer i små bidder

Hej

Jeg har et image felt i min tabel:
Doc_DocumentHandling som hedder Document og dens indhold bliver puttet i feltet ad flere gange, da jeg sender data via en webservice. Jeg starter med at lave en insert i min tabel, da tabellen tillader en null værdi for feltet Document.
Herefter vil jeg gerne indsætte næste bid af data i enden af evt eksisterende data.
Har prøvet med følgende kode, men det gør ikke helt tricket:

DECLARE @ptrval binary(16), @GUID uniqueidentifier
select @GUID = 'CA42BCBD-C9B4-4257-9CD3-9861C5B97BB0'
SELECT @ptrval = TEXTPTR(Document)
  FROM Doc_DocumentHandling d
  WHERE d.GUID = @GUID
  AND d.Name = 'cdrop424.rar'
UPDATETEXT Doc_DocumentHandling.Document @ptrval null null 'b'

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
09. maj 2007 - 07:47 #1
fandt selv ud af det...