Avatar billede zimmerman Nybegynder
07. maj 2007 - 09:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Program til screendump

Jeg skal screendumpe en række sider og kanpper fra et program til en manual, der udformes i word.

Jeg kan selvfølgelig lave print screen og gå ind gennem Photoshop, men findes der ikke en let lille freeware, der kan lave afgrænsede screendumps direkte til jpg og word?
Avatar billede compilos Nybegynder
07. maj 2007 - 09:48 #1
Avatar billede zimmerman Nybegynder
07. maj 2007 - 10:25 #2
OK!
Avatar billede ebe Praktikant
07. maj 2007 - 10:28 #3
det nemmeste er nok at lave en shift print screen og så paste den i paint, paint er jo med i windows. der kan du også sætte tekstbobler ind.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2007 - 10:34 #4
Gadwin PrintScreen er meget nem at bruge/installerer og er altid lige ved hånden ved tryk på >PriScr<
http://www.gadwin.com/download/
Avatar billede groenaert Novice
07. maj 2007 - 10:57 #5
Der findes et hav af programmer til dette.
Jeg har med stor fornøjelse brugt FastStone Capture, der er et freeware program. Se mere på http://www.faststone.org

Grønært
Avatar billede zimmerman Nybegynder
07. maj 2007 - 11:11 #6
Tak for en række gode konkrete tips til programmer! - det er måske ikke så mange point, men jeg synes det vil være fair at compilos, ibtage og groenaert deler. Melder I ind?
Avatar billede compilos Nybegynder
07. maj 2007 - 11:23 #7
SUPER
Avatar billede groenaert Novice
07. maj 2007 - 11:35 #8
Del du dem blot mellem compilos og ibtage, da jeg ikke ønsker point.

Grønært
Avatar billede zimmerman Nybegynder
07. maj 2007 - 12:04 #9
OK
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2007 - 14:05 #10
Tak for point