Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
07. maj 2007 - 09:40 Der er 1 løsning

ODBC Connection string fra Filemaker til FTP

Jeg skal importere data fra Access database på en FTP-server til filemaker på en lokal PC.
Er der nogen som kan hjælpe mig med en connection string.
Når jeg koder i asp,net og VB skriver jeg bare:
MyConnection = New OleDbConnection("Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0; Data Source=" & Server.MapPath("db/db.mdb") & ";")

Jeg har før prøvet at oprette en connection string I Access til en SQL server, og der skal man angive psw og login til serveren. Hvis man også skal det i filemaker, kan jeg evt. få vist hvordan.

Som vist i koden ovenfor ligger min DB ikke i roden på FTP serveren, hvis den skal angives på en speciel måde kan jeg evt. også få vist dette.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
09. maj 2007 - 13:26 #1
Jeg fandt selv ud af det