Avatar billede caroc Praktikant
01. juni 2001 - 00:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Programmeringshjælper

Hej

Jeg søger en programmør som skal kunne sit kram.. det ville være bedst hvis du kunne asp,php og sådan..

Men hvis du skulle være interesseret så skriv til mig på icq: 118620705 så kan du høre mere om det...

Niclas C. Warner
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. juni 2001 - 00:49 #1
Betalt ?
Avatar billede caroc Praktikant
01. juni 2001 - 00:51 #2
Desværre ikke endnu (ligesom alle de andre \"job\" man kan finde her på eksperten)

men prøv alligevel og skrive på icq..

Forresten ville det være ideelt hvis du boede i Nordjylland men det modsatte er dog ingen hindring
Avatar billede keysersoze Guru
01. juni 2001 - 01:13 #3
kunne være interessant...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
01. juni 2001 - 09:06 #4
Det er de færreste der kan BÅDE asp OG php!

nil.dk
Avatar billede hofer Nybegynder
01. juni 2001 - 11:55 #5
... hvad er det modsatte af Nordjylland?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. juni 2001 - 13:00 #6
Bornholm ?
Avatar billede caroc Praktikant
01. juni 2001 - 15:49 #7
mener jo bare hvis man ikke bor i nodjylland
Avatar billede caroc Praktikant
01. juni 2001 - 17:36 #8
hvis nogen skulle være interesseret kan det give bannerplads, alle mine point og og 50% af tradedoubler bannerplads indtægter i 3 måneder

Hvis i vil vide hvad det gør ud på så skriv på icq 118620705 eller herinde
Avatar billede caroc Praktikant
01. juni 2001 - 17:38 #9
sig til hvis evt mere skal til..
opgaven består i at udvikle et system hvor man kan tilføje nogen data til en side som så kan printes ud..
+
anbefal, formmail og maillingliste
Avatar billede jd Nybegynder
01. juni 2001 - 17:41 #10
Den der med at give alle dine point holder ikke. Der er imod ekspertens reglement.
Points skal uddeles med omhu, så der ikke er nogen der smadrer point-systemet.
Avatar billede caroc Praktikant
01. juni 2001 - 17:42 #11
+
muligvis en meget simpelt opskriftsscript som kan finde en forskellig opskrift hver dag
Avatar billede caroc Praktikant
01. juni 2001 - 17:46 #12
jd--> nu er det at min samlede pointværdi er cirka 70.. så mon ikke det går.

Forresten er jeg villig til at ændre de 3 måneder til 6 måneder