Avatar billede ajhdk Nybegynder
04. maj 2007 - 21:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kalender (uge)

Er der nogen der mon kunne lave mig en meget simpel kalender der skal vise en uge ad gangen, man kunne eventuelt bare angive uge nummeret.

Kollonner = ugens dage.
Rækker = Test1, Test2 (osv.)

Test1 kunne være mig og test2 min kæreste så jeg havde en kalender der hurtigt kunne vise mig hvad vi skulle osv.

Jeg skal kun bruge det at den kan vise ugen jeg laver selv det med at tilføje events og arbejdstid m.m. da det er lidt mere end normalt tror jeg, det ved jeg desuden også hvordan jeg vil have lavet. Kan ikke overskue at lave selve kalenderen :-)

Så nogle hjælpsomme sjæle der ude?
:-)

Mvh
ajhdk
Anders
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. maj 2007 - 22:04 #1
Jeg tror måske du vil finde inspiration, ved at læse denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/773620
Avatar billede ajhdk Nybegynder
04. maj 2007 - 22:28 #2
hmm ja det ser interessant ud men jegville sætte pris på hvis der var en der ville lave en php fil til mig der kan kun det jeg kræver her. Jeg har meget svært ved at gennemskue det andet.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
05. maj 2007 - 01:16 #3
Når du søger færdig lavet ting vil jeg forsæå dig at poste her: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/
Avatar billede ajhdk Nybegynder
05. maj 2007 - 09:46 #4