Avatar billede ghetix Nybegynder
04. maj 2007 - 13:55 Der er 11 kommentarer

Mindre-mellem programmeringsopgave af website

Hej

Vi er i fuld gang med et nyt projekt, som snart skal realiseres til Internettet, derfor søger vi en programmør der kan sørger for vores website bliver programmeret og sat online.
Der er tale om en mindre portal, hvor vi ønsker en tilhørende CMS løsning for, at kunne vedligholde og opdatere sitet i det daglige.
Ydermere skal der være mulighed for tilmelding/afmelding af et nyhedsbrev. Opgaven ses som en mindre til mellem programmerings opgave, der ikke er overdrevet krævende.
Avatar billede ghetix Nybegynder
04. maj 2007 - 13:55 #1
NB: Den grafiske del af sitet er færdigt, og står klar.
Avatar billede ffsoft Praktikant
04. maj 2007 - 14:05 #2
Hvilken teknologi skal der anvendes php/asp/asp.net ??
Hvis der er adgang til en database, hvad er det så
for en Access/MSSql/mySQL ??

Disse spørgsmål kan udbyderen - der hvor sitet er hostet -
svare på hvis du ikke lige selv ved det.
Avatar billede areon Nybegynder
04. maj 2007 - 14:15 #3
Vi vil meget gerne assistere med udviklingen af jeres nye website for en fornuftig pris.

du kan kontakte mig på sorensen@orangeweb.dk eller skypen: thomassorensenbg

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Thomas Sørensen
Avatar billede ghetix Nybegynder
04. maj 2007 - 14:40 #4
ffsoft: Der er tale om PHP, og MySQL.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. maj 2007 - 15:42 #5
hej

synes opgaven lyder spœndende.

Du må meget gerne skrive til mig på tt@device.dk og fortœlle mig lidt mere detaljeret hvad i vil have lavet.
med venlig hilsen

Tue Topholm
Device.Webbureau
Avatar billede lesp Nybegynder
04. maj 2007 - 17:05 #6
Det lyder interessant. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk og fortæl lidt mere om projektet, så kan jeg også give dig en fin pris.
Avatar billede pehory Nybegynder
04. maj 2007 - 21:10 #7
Send en mail til peter@peterrytter.dk med lidt mere info og evt. et screenshot af designet. Så kommer jeg med et bud.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. maj 2007 - 15:54 #8
se eksempel med nyhedsbrev mm.
http://www.databassen.dk:8090/bfcl
Så skal der bare skinnes lidt. :-)
Avatar billede nalu Nybegynder
08. maj 2007 - 22:59 #9
Hej, lyder som en spændende opgave, som der ikke skulle være nogle problemer i.

Tager 3000,- for det - ikke mere, ikke mindre!

Programmere i asp.net.
Avatar billede jbinderup Nybegynder
25. maj 2007 - 10:59 #10
Hej

Jeg vil også gerne give et bud på denne opgave.
I skal være opmærsomt på, hvor I har jeres om det understøtter Asp/SQL eller PHP/mysql.
I kan sende en mail til: jakob@binderup.info
Avatar billede cybermike Nybegynder
31. maj 2007 - 15:43 #11
I må også meget gerne kontakte os, http://mc-solutions.dk, tlf 405 11 627 , el mail@mc-solutions.dk, vi udvikler altid professionelle stabile, sikre og portable løsninger som I i fremtiden vil kunne udvide og udvikle videre på.

Mvh
Mikkel Christensen, Mc Solutions