Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
03. maj 2007 - 19:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skader det fladskærm at der er støj på?

Hej Eksperter!

Jeg har trykket et 10 meter langt DVI-kabel for at slippe for min larmende computer... men der er lidt støj på nu - skader den fladskærmen eller er det udelukkende kosmetisk?

På forhånd tak :)
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2007 - 20:05 #1
det skader den ikke.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. maj 2007 - 20:09 #2
screem_brille> Enhver kan sig "det skader den ikke." eller "det skader den."..

Jeg tror heller ikke at det skader skærmen.. men jeg ville nok ikke se på en skærm der ikke viser et klart billede.. :-)

Spørgmålet er: Kan man dokumentere det?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
03. maj 2007 - 20:12 #3
er heller ikke specielt glad for det, men bedre end at få tinitus ;o)

det er lidt underligt, for har to fladskærme og det er kun den ene der flimrer - er det kablet eller skærmens skyld?
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2007 - 20:29 #4
jeg VED det ikke skader skærmen, og ja det kan man sagtens dokumentere, men det vil kræve at læseren har så meget indblik /kendskab til elektronik, at læseren ikke havde haft brug for at spørge i første omgang.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
03. maj 2007 - 20:31 #5
hehe jeg er ellers MEGET klog c",)

jeg byttede rundt på de to DVI-indgangsstik også forsvandt forstyrelserne på begge skærme... nice... kan klar anbefales :)
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2007 - 21:00 #6
indgangs stik på ? (men det giver ingen mening at støjen er forsvundet ved det) men det er da rart det forsvandt ;)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
03. maj 2007 - 21:24 #7
ja der hvor de er sat ind i computeren, der byttede jeg rundt også forsvandt det - så ved ikke om der har været noget støv inde i stikket? :o)
Avatar billede kfz Nybegynder
04. maj 2007 - 01:41 #8
man kunne evt. også have gjort computeren støjsvag. men det er jo op til den enkelte person.