Avatar billede pfp Nybegynder
02. maj 2007 - 23:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SP1 og MasterPages

Hej.

Jeg har installeret Visual Studio 2005 Service Pack 1. Men opdager nu, at jeg ved anvendelse af Web Application Project ikke kan vælge "Select Masterpage" når jeg tilføjer en ny webform til projektet.

Er det bare mig der oplever den fejl?

Man kan selvfølgelig manuelt kæde sin webform sammen med en masterpage, men det er et være arbejde..

Hvad gør i andre der anvender "Web Application Project"-modellen.
Avatar billede snepnet Nybegynder
06. maj 2007 - 13:49 #1
Tilføj en Web Content Form istedet - den giver dig mulighed for at vælge en master.
Alternativt kan højreklikke på din master, og vælge Add Content Form.
(Det sidste kan du gøre både i din Solution Explorer, eller hvis du højre klikker på din master når du han den åben i designeren).
Mvh
Avatar billede pfp Nybegynder
08. maj 2007 - 09:33 #2
Tak. Læg venligst et svar.
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. maj 2007 - 15:23 #3
Kommer her :o)
Mvh