Avatar billede heloo Nybegynder
01. maj 2007 - 15:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hente label fra usercontrol

jeg har en side som bruger en mastepage med 3 ContentPlaceHolder.
på en af siderne som bruger denne masterpage har jeg i ContentPlaceHolder2 en usercontrol.
Nu skal jeg have fat i en label som ligger i ContentPlaceHolder1 på min side, men det spiller ikke helt for mig....

har prøvet:
Response.Write("her:" + ((Label)Page.FindControl("ctl00_ContentPlaceHolder1_lblIntro")).Text);

men det spiller ikke...
Avatar billede heloo Nybegynder
01. maj 2007 - 15:12 #1
Response.Write("her:" + ((Label)Page.FindControl("ctl00_ContentPlaceHolder1_lblIntro")).Text);

er i min usercontrol page load..
Avatar billede neoman Novice
01. maj 2007 - 16:22 #2
Et skud i tågen : er du sikker på at du skal lede i Page ? jeg ville have gættet på at der i Page skal findes en ContentPlaceHolder1, hvorefter du så kan lede efter den aktuelle kontrol i den fundne placeholder.
Avatar billede heloo Nybegynder
03. maj 2007 - 09:27 #3
hmmm det skal jo være med $ så virker det

            Response.Write("her:" +  ((Label)Page.FindControl("ctl00$ContentPlaceHolder1$lblIntro")).Text);

fejl 40 :-)