Avatar billede pfp Nybegynder
01. maj 2007 - 01:05 Der er 1 løsning

Session og SSL relay

Hej.

Jeg har lavet en webshop, som skal anvende Fribetalings betalingsgateway.

Hele shoppen kører naturligvis under HTTP protokollen, men selve betalingssiden skal køre HTTPS.

Derfor anvender jeg et SSL relay.

Mit problem består i, at alle de sessions som jeg opretter og vedligeholder under køberens besøg forsvinder når jeg redirecter til HTTPS via relayet..

Kort fortalt har jeg Session["Order"] som vedligeholdes med detaljer om ordren. Når brugeren er klar til at betale redirectes han til betalingssiden vha. af http://secure.123hotel.dk's relay funktion. Men når protokollen er skiftet er alle mine sessions helt tomme..

Hvad pokker kan jeg gøre?

/pfp
Avatar billede pfp Nybegynder
15. december 2008 - 16:18 #1
.