Avatar billede supersquirrel Nybegynder
29. april 2007 - 21:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opsætte lokal php/mysql server

Hejsa,

Jeg skal have noget php og noget mysql database op og køre her ved mig selv.
Det er kun til at teste ting inden det bliver uploadet på server, og har haft lidt fat i noget apache og sådan - Men virkede ikke helt.

Så tænkte på  at der nok var en af jer eksperter der vil hjælpe mig med at finde det jeg skal bruge, og derefter svare på evt. spørgsmål jeg få brug for at få besvaret mht. database opsætning e.l.

Som sagt er det bare mig der skal teste det lokalt, både med db og det hele.
Avatar billede leif Seniormester
29. april 2007 - 21:45 #1
WAMP er dit svar
Avatar billede leif Seniormester
29. april 2007 - 21:47 #2
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
30. april 2007 - 16:27 #3
Well.. Har lidt problemer med phpMyAdmin.
Den siger, "Kan ikke indl�se mysql udvidelsen. Tjek venligst din PHP-konfiguration. - Dokumentation"

- Hvordan fixer jeg lige det?
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
02. maj 2007 - 21:11 #4
Nå?
Avatar billede leif Seniormester
02. maj 2007 - 21:19 #5
Bruger dem ikke selv da jeg bruger Linuxbokse til det hele !
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
02. maj 2007 - 21:21 #6
Nå okay :) Så lukker jeg bare

Ellers tak for hjælpen