Avatar billede kimgr00 Nybegynder
29. april 2007 - 02:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der kan skaffe koden til dette

Jeg vil gerne have koden til denne billedefremviser hvis der er nogen der kan skaffe den eller genskabe den. Det jeg gerne vil have er det der sker når man trykker på et af billederne. Jeg tror det er lavet i javascript.
http://www.sisimiutcity.com/Brugere/Billeder/tabid/73/AlbumID/469-1/Default.aspx

Der kan godt komme flere point til.
Avatar billede roenving Novice
29. april 2007 - 02:44 #1
Nej, der kan ikke komme flere point til, læs venligst reglerne !-)
Avatar billede roenving Novice
29. april 2007 - 02:45 #2
Avatar billede roenving Novice
29. april 2007 - 03:04 #3
-- og så er det da godt nok svært at konkurrere på ringhed med den side ...

-- men det ligner LightBox, som i adskillige andre udførsler opfører sig særdeles godt, men på den side følger op på, at det åbenbart ikke må fungere bare nogenlunde godt ...

-- når jeg trykker på et billede, får jeg bare en ny side med et billede, mens LightBox plejer at producere en effekt med nedtoning af den egentlige side og fremhævning af billedet i forgrunden ...

-- men den kommer så også med script-fejl, man kunne mistænke det for at være en typidk M$-fejl à la de ting Frontpage har produceret igennem tiden ...

-- da det kan konstateres, at Visual Studio har været inde over i ASP.NET-koden (og i øvrigt har maltrakteret den kode på det groveste ,-(, er det en rimelig formodning, at de ikke virker pga. VS' indlejrede scripts ...

Men prøv at finde LightBox på google, det er faktisk et ganske glimrende script !-)
Avatar billede kimgr00 Nybegynder
29. april 2007 - 13:34 #4
Mange tak for hjælpen. Jeg beklager det med point, men det er et stykke tid siden jeg har læst reglerne, og det kan da godt være det er på tide at genopfriske dem. Men smid et svar så skal du have de 200 som jeg må give :-)
Avatar billede roenving Novice
30. april 2007 - 12:58 #5
200 point er langt over noget passende, måske 30 for at kende lightbox !-)
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
02. maj 2007 - 16:50 #6
LightBox2 kan hentes på http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/
(Creative Commons Attribution 2.5 License)
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
01. juni 2007 - 03:08 #7
Var det til nogen hjælp?
Avatar billede roenving Novice
01. juni 2007 - 04:17 #8
>>jhe-ting

-- hvad gjorde, at du mente, at du havde lagt den helt korrekte løsning i modsætning til de tidligere indlæg ?-)
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
07. juni 2007 - 21:54 #9
>> roenving

Sådan som kimgr00 har formuleret sit spørgsmål mener jeg, at en henvisning til den officielle hjemmeside, hvor koden kan hentes, må være det, der ønskes.
Jeg må i øvrigt give dig ret i at det er for meget med de 200 p.

>> kimgr00

Læg selv et svar og tag de fleste points tilbage.
Man kan jo 'let' se på den henvisning du gav, at det er LightBox2 de bruger (forkert, som roenving skriver).