Avatar billede herab Nybegynder
28. april 2007 - 18:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HPZipm12.exe

Jeg får ofte nævnte fejlmelding/skærmbillede med følgende tekst:

RTL

Unable to start driver for

HPZipm12.exe.

Hvad skal jeg gøre ved det og hvad betyder det?

mvh

herab
Avatar billede hcma Novice
28. april 2007 - 18:37 #1
har du en HP printer ?  hvis ja: geninstaller den    hvis nej: rens systemet med en reg-cleaner RegCleaner:  http://www.ccleaner.com/

Manual her:  http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede huset Praktikant
28. april 2007 - 19:25 #2
prøv den rigtige kategori
Avatar billede herab Nybegynder
02. maj 2007 - 08:48 #3
HEJ

JEG ER KOMMET ET STYKKE VIDERE OG HAR UNDERVEJS KØRT 2 FULDSTÆNDIGE SCANNINGER FOR VIRUS MED NORTON.
DEN FANDT 1 HIGHRISK VIRUS, SOM VEL OGSÅ KAN HAVE VÆRET ÅRSAGEN.

MVH

HANS-ERIK BONDE
Avatar billede huset Praktikant
02. maj 2007 - 17:08 #4
HVORFOR SKRIVER DU MED CAPS???
Avatar billede herab Nybegynder
02. maj 2007 - 17:12 #5
Det var en tilfældighed og da det for mig intet betyder i almindelig tekst, så blev det sådan. I andre sammenhænge, hvor det har betydning, er jeg opmærksom.

mvh

Hans-Erik