Avatar billede Slettet bruger
26. april 2007 - 16:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook nægter at send en mail

Jeg har lavet en mail og klikket send, og så lægger den sig pænt i udbakken, men uanset hvor mange gange, jeg klikker F9, så bliver den liggende, og jeg får ingen  feljmelding. Jeg har oplevet det før, hvor den anførte modtageradresse ikke eksistered - men hvad gør jeg her?
Avatar billede goose Nybegynder
26. april 2007 - 21:26 #1
Prøv og genstart Outlook, jeg har lige været ude for det samme.

/Goose
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2007 - 23:04 #2
Jeg har genstartet pc'ern - uden resultat
Avatar billede dan_nielsen Nybegynder
03. maj 2007 - 15:25 #3
Bruger du outlook 2007? Jeg sidder nemlig med samme problem på en PC med outlook 2007 installeret. Når jeg konfigurerer mail konto'en og tester den virker den fint nok, men når jeg så rent faktisk skal sende en mail sker der ikke noget. Den bliver bare liggende i udbakken..
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2007 - 22:11 #4
Nej, jeg bruger 2003
Avatar billede krusnof Nybegynder
08. maj 2007 - 12:26 #5
Bruger du den rigtige SMTP adresse?!
Ellers har min løsning været: Kopier teksten i mailen over i et tekst dokument, slet mailen og luk Outlook helt ned (faktisk alle Office produkter). Herefter åben Outlook, opret en ny mail og kopier teksten ind og send.
Avatar billede gabi Novice
18. juli 2007 - 02:41 #6
Har du en firewall? Kan være den der blokerer.
Avatar billede krusnof Nybegynder
19. juli 2007 - 22:50 #7
Det har virket før, så det er noget som er kommet pludselig. Kører Vista Ultimate!
Avatar billede gabi Novice
20. juli 2007 - 09:56 #8
hmm tja. Jeg arbejder hos TDC Hotline mailsupport og der oplever vi ofte kunder der har samme problem som dig, og min erfaring siger at det er sikkerheden på computeren der enten er for høj, eller der er noget galt med antivirus-/sikkerhedsprogrammet f.eks. firewall. ps fejl har det med at komme pludseligt efter at tingene har fungeret ;-). Har du prøvet at afinstallere sikkerhedspakken og installere den igen? Dette er selvfølgelig på eget ansvar, men når jeg oplever samme problem som dig på min computer hjælper det altid at reparere sikkerhedspakken (benytter TDC Sikkerhedspakken) men det gør du nok ikke, da den ikke er opgraderet til Windows Vista endnu - desværre.
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2008 - 02:23 #9
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2008 - 02:24 #10