Avatar billede abdulrich Nybegynder
25. april 2007 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

.mdi fil ind i .doc-fil

Hejsa

Jeg har en web-side der er printet til .mdi (Microsoft Document Imaging) som jeg nu gerne vil have sat i et word-dok. Hvordan gør jeg det??
Avatar billede word-hajen Nybegynder
25. april 2007 - 23:23 #1
Det kommer lidt an på, hvad du vil med det i Word. Hvis du skal bruge et billede af det, skal du åbne din mdi-fil og gemme den i tif-format, hvorefter du kan indsætte det som et billede i Word.

Hvis du har behov for at bruge indholdet - og f.eks. redigere teksten i Word - kan du i MDI bruge Tools-Send text to Word.
Avatar billede abdulrich Nybegynder
27. april 2007 - 20:39 #2
Ja, den metode kendte jeg godt, men er din tif-fil på mere end én side, er det kun den første side der kommer ind i dokumentet
Avatar billede word-hajen Nybegynder
27. april 2007 - 22:50 #3
Ja, det er rigtigt. Det ville formentlig også blive en kende svært for Word, hvis det var "et langt billede". Jeg håber ikke, at du har for mange sider, for du skal så lave en tif for hver side.

Har du i øvrigt prøvet en copy/paste-ting? Jeg har ikke selv, og det er selvfølgelig ikke en fed metode, men det er måske hurtigere end en masse tiffer.
Avatar billede abdulrich Nybegynder
18. januar 2008 - 16:59 #4
Lukker