Avatar billede okidoky Nybegynder
25. april 2007 - 09:11 Der er 7 kommentarer

udskrive billeder fra mappe

Godmorgen

Hvordan får jeg udskrevet billeder fra en mappe i asp.net eller vb.net ???
Avatar billede okidoky Nybegynder
25. april 2007 - 09:12 #1
og måske også en slet function :D
Avatar billede okidoky Nybegynder
25. april 2007 - 09:38 #4
synes den er for lang.. er der ikk nogen mere simple :D  jeg har en upload script i vb.net men jeg ved ikke hvordan jeg skal udskrive dem fra mappen og hvordan jeg kan lave en slet function
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
25. april 2007 - 09:48 #5
Denne her bliver ikke mere simpel.
http://www.devasp.net/net/articles/display/264.html
For at lave en delete skal du lave en delete metode på din dataliste eller gridview og i den skal du kalde:
File.Delete(@"C:\MyFile.Txt");
Det vil sige at du skal gemme stien til et billede for at kunne slette det.
Det kan være i et hiddenfield eller lignende.
Avatar billede okidoky Nybegynder
25. april 2007 - 21:51 #6
Ok den sidste du gav mig virker med upload, men jeg kan ikke se billederne, og hvordan er det jeg deleter et billede ...?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
25. april 2007 - 22:02 #7
du sletter en fil med:
File.Delete(@"C:\MyFile.Txt");