Avatar billede lundmikkel Nybegynder
25. april 2007 - 07:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lukket registreringsdatabase

Jeg har også problemet med "Administratoren har fjernet muligheden for at redigere i registreringsdatabasen". Det er også en XP-home-edition, jeg har og jeg er selv administrator. Hvad skal jeg gøre for at få adgang til regedit??
Avatar billede nva Praktikant
25. april 2007 - 08:03 #1
Avatar billede nva Praktikant
25. april 2007 - 08:04 #2
Så lige at du selv havde lagt en kommentar i den tråd jeg henviser til. Prøvede du ikke haverslevs link?
Avatar billede hcma Novice
25. april 2007 - 10:19 #3
jeg tror det har noget med spyware at gøre.
prøv at rense for spyware
Avatar billede lundmikkel Nybegynder
26. april 2007 - 19:46 #4
Har lige set, at der også er lukket for adgangen til Tweak UI, powertoy fra Windows. Det er igen "administratoren", der har lukket for adgangen. Har prøvet at følge linket, men det program giver mig kun adgang til joblisten. Men den kan jeg jo sagtens åbne...
Avatar billede hcma Novice
26. april 2007 - 20:54 #5
har du prøvet at rense for spyware med f.eks. AdAware eller Spybot S & D ??
Avatar billede lundmikkel Nybegynder
26. april 2007 - 22:31 #6
Endelig! Jeg rensede med AVG Anti-Spyware i flere timer uden der skete noget. Den fandt godt nok en del lort, men ikke årsagen til min restriktioner. Jeg installerede Ad-Aware SE og kørte den én gang. Pludselig virkede det igen. Mit problem er løst. Tak for hjælpen!
Avatar billede lundmikkel Nybegynder
26. april 2007 - 23:22 #7
Jeg har vist fucket pointene helt op... Ved ikke hvordan jeg skal give dem nu...
Avatar billede hcma Novice
26. april 2007 - 23:52 #8
du opretter bare et nyt pointspørgsmål til hcma og henviser til denne tråd
Avatar billede lundmikkel Nybegynder
29. april 2007 - 10:06 #9
hcma: Bare skriv der...
http://www.eksperten.dk/spm/775690
Avatar billede hcma Novice
29. april 2007 - 10:22 #10
takker  (og har skrevet)