Avatar billede renzer Nybegynder
24. april 2007 - 21:54 Der er 3 kommentarer

Nyt GFX kort Tv-out Sort/Hvid

Jeg har brugt min tv-out funktion med glæde i flere år. Nu har jeg købt et nyt kort, men det vil ikke vise tv-out i farver. Det er samme kabel og har prøvet en masse forskellige indstillinger Pal-B/G osv. Jeg har søgt dette forum og en masse andre uden held. Jeg har også prøvet en del forskellige drivere uden held, så nu vender jeg næsen mod dette forum og har oprettet en profil her.

Gfx kortet er et Geforce 6200(a?) Kablet er et kombineret lyd og video stik, som går over i et scart stik i tv'et. Altså jeg bruger DVI udgangen til min monitor og S-Video udgangen til mit tv.

Jeg mener selv at med mit gamle gfxkort kunne jeg vælge flere muligheder end: "Sammensagt-Video Ud" og "S-Video-Ud".

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede c-holst Novice
24. april 2007 - 22:03 #1
kunne forstille mig at du skal prøve enten at prøve dine forskellige scartporte

eller prøve en colorfix. Det skal jeg have for at få farver på, jeg har et 6200 kort med et composite stik til tv out.
http://www.avconnection.dk/?CPage=PView&ML1=1&ML2=69&ML3=213&ML4=54
køb den der passer til dit grej. dette er ikke nødvendigvis det billigste sted
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. april 2007 - 23:24 #2
har du stillet kanalen på dit tv til s-vhs?
Avatar billede c-holst Novice
22. november 2007 - 22:00 #3
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.