Avatar billede cvl Nybegynder
24. april 2007 - 14:32 Der er 3 kommentarer

Automatisk ændring af en celle

Hej

Jeg har følgende problem som jeg gerne vil have løst:

F.eks i celle B8 står der en værdi, denne værdi vil jeg gerne ændre således at f.eks celle C8 bliver lig med celle D8, kan man ikke lave noget automatisk som giver mig dette ???

mvh. Carsten
24. april 2007 - 14:45 #1
Hvordan er sammenhængen mellem de 3 celler?
Er der en beregning, der involverer de 3 celler?
24. april 2007 - 14:47 #2
Hvis der er denne sammenhæng, kan du prøve at kigge på funktionen målsøgning. Den burde kunne løse problemet.

Funktioner->Målsøgning
Avatar billede cvl Nybegynder
24. april 2007 - 15:37 #3
Målsøgning kan ikke benyttes for der er ikke sammenhæng mellem celle C8 og D8, i bund og grund er det skæringspunktet mellem to grafer som skal findes på en smart måde og gerne automatisk ved en macro. Der er en funktion i hver af celle C8 og D8