Avatar billede gunnaar Nybegynder
24. april 2007 - 09:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikke alle websider vises

Ohøj Eksperter

Jeg har en veninde, der fornyligt har formateret og geninstalleret sin bærbare og forunderligt nok spiller det hele.
Dog med en enkelt undtagelse.

Når hun er på nettet gennem sin trådløse forbindelse, kan ikke alle websider vises. Det er kun de sider hun ofte bruger/har brugt, der er adgang til.

Hvis hun stikker et netkabel i maskinen har hun adgang til alle sider.

På forhånd tak for hjælpen!
24. april 2007 - 10:35 #1
"...kan ikke alle websider vises..." - hvordan viser det sig ?

PS: [Ctrl][F5] vil til en hver tid Genindlæse siden...

PS[2]: Har du/I fuld WindowsUpdate STRAKS efter geninstalationen ?
Avatar billede gunnaar Nybegynder
24. april 2007 - 10:55 #2
Det viser sig ved den klassiske "Siden kan ikke vises" side.

Vi kørte update som det første efter den kom på nettet.

Hvad er forskellen på [Ctrl][F5] og bare [F5]??
24. april 2007 - 11:24 #3
Med [F5] hentes siden igen, men visse elementer kan tages fra din lokal casche
Med [Ctrl][F5] hentes alt materiale fra hjemmesiden...

Hvile sider er der typisk tale om ?
Avatar billede gunnaar Nybegynder
24. april 2007 - 12:40 #4
De typiske sider, der vises er Politikken.dk, g-mail m.fl.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
24. april 2007 - 21:45 #5
lyder som netforbindelsen er røget!!  Man kan derfor kun vise "gamle websteder" der er glemt i cachen!  (og de kan ikke opdateres!). Prøv at slette cachen, ogse om man kan komme på nettet..hvis ikke, så er der noget galtmed forbindelsen!
24. april 2007 - 22:03 #6
<theprofessor>: ... derfor at trixet med [Ctrl][F5] skulle bruges - for at tvinge siden til at blive "reloaded" UANSET cachen's indhold...

... og hvilke typer sider virker så altid / slet ikke ?
Avatar billede gunnaar Nybegynder
10. juli 2007 - 21:37 #7
Løste selv problemet. opsætningen af det trådløse var gået i fisk....