Avatar billede Slettet bruger
23. april 2007 - 22:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside lukket p.g.a. spam

Jeg har haft en hjemmeside et halvt års tid hos UnoEuro - og indtil nu været godt tilfreds med dem.
Men for en halv snes dage opdagede jeg, at den var lukket ned, og jeg mailede til dem og spurgte, hvad det skulle sige.
De skrev, at sitet blev brugt til spammail, og at de to gange havde orienteret mig pr. mail. Jeg svarede, at jeg ikke havde modtaget nogen mail fra dem - og at jeg gerne ville vide, hvad det er, jeg skal gøre for at få sitet åbnet igen.
Så svarede de:
"Som sagt er der sendt flere e-mails til ejeren af kontoen hvori der er beskrevet hvor problemet muligvis findes, det er ikke vores opgave at gennemgå din side for sikkerhedshuller og rette disse."
Jeg er ikke nogen ørn til html, så jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre"
Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
23. april 2007 - 23:33 #1
Har du ikke det spørgsmål 2 steder
http://www.eksperten.dk/spm/774894
Avatar billede gurly Praktikant
23. april 2007 - 23:49 #2
leg et svar her selv, og accepter dit ejet svar, så lukket dette spørgsmål, og du får dine point retur.

I følge ekspertens regler er det ikke tiladt at oprette samme spørgsmål flere gange, på en gang
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2007 - 00:39 #3
Det forstår jeg ikke.
Første gang jeg lagde spm ind, nægtede den at tage det, og så prøvede jeg igen - men så har den måske alligevel godtaget det første.
Sorry