Avatar billede cigarfar Nybegynder
23. april 2007 - 19:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min skærm "går ned"

Har flere gange været ude for at min skærm "går i sort". Jeg har ikke registreret noget system i nedbrudene. Det kan ske både når jeg er på nettet eller når jeg spiller et spil (Championship manager). Det "sjove" er, at hvis jeg slukker og derefter tænder skærmen med det samme, viser den billede i ca. 2 sek. og går i sort igen. Der er altså ikke sket noget generelt systemnedbrud.

Ved ikke om det er en hardwarefejl (strømforsyning) eller ustabilt system.

Nogen der har oplevet det før eller har et bud?

Mvh Cigarfar
Avatar billede warg Nybegynder
23. april 2007 - 20:55 #1
kan du prøve med en anden skærm? eller den skærm og en anden computer
Avatar billede cigarfar Nybegynder
23. april 2007 - 21:07 #2
Ja, har prøvet med en anden skærm og der sker det samme. Så det er ikke selve skærmen, der er problemet.

Kommer til at tænke på at jeg jo så nok har rubriceret mit spørgsmål forkert, men håber alligevel "de kloge" byder ind! ;-)
Avatar billede c-holst Novice
24. april 2007 - 08:51 #3
prøv evt dette

genstart i fejlsikret
afinstaller driveren til grafikkortet i tilføjfjern programmer
slet evt kortet i enhedshåndteringen
gnestart normalt
installer den driver du vil bruge

har du et ældre grafikkort, kan det ofte være, at de nyeste drivere ikke virker til disse
Avatar billede cigarfar Nybegynder
24. april 2007 - 12:39 #4
Har ikke tænkt over det kunne have noget med grafikkortet at gøre. Har haft samme kort i godt to år.
Avatar billede c-holst Novice
24. april 2007 - 20:17 #5
prøvede du mit forslag?
Avatar billede c-holst Novice
22. november 2007 - 21:59 #6
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.
Avatar billede cigarfar Nybegynder
23. november 2007 - 00:23 #7
Ja og nej!

Jeg har købt en helt ny pc, da da den gamle alligevel snart stod for udskiftning. Stor var min forbløffelse da det samme skete for den nye????? Er kommet til at tænke på, om det kan have noget at gøre med skærmens placering. De har begge stået lige ved siden af et ældre 21 tommer fjernsyn. Men hvorfor skulle det have noget at gøre med det?

Jeg fatter minus!!!!
Avatar billede c-holst Novice
23. november 2007 - 08:49 #8
synes du skal acceptere dit eget svar og så åbne en ny om emnet i samme kategori:-)