Avatar billede haz Nybegynder
23. april 2007 - 15:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

textbox problemer

jeg smider text fra en fil i en textbox , hvilket gør at
textboxen udvider sig hvis teksten er for lang , kan man ikke give den en fast størrelse og så istedet gøre så man kan scrolle ned ?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. april 2007 - 15:15 #1
<asp:TextBox id="tb3" TextMode="multiline" runat="server" />
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. april 2007 - 15:16 #2
du skal sætte rows="10" for at få flere rækker.
Avatar billede haz Nybegynder
23. april 2007 - 15:30 #3
jeg har allerede multiline slået til og rows="10" gør ingen forskel
Avatar billede haz Nybegynder
23. april 2007 - 15:31 #4
det jeg forsøger at gøre er fakisk det samme som det felt jeg nu sidder og indtaster i
Avatar billede haz Nybegynder
23. april 2007 - 16:05 #5
typisk her sletter man siden og forsøger at genskabe problemet og så virket det !!

chaos skriv et svar så får du point
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. april 2007 - 16:09 #6
svar :)