Avatar billede hoejgaard Juniormester
23. april 2007 - 12:51 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

webhotel med sms sender og modtager

Jeg vil høre om nogle kender til webudbydere der har webhotel med mulighed for at kunne modtage og sende sms ??
Der kan f.eks. sendes SMS til kunder som markedsføring, eller laves services hvor kunder kan sende en bestemt kode og på denne måde deltage i konkurrencer eller lignende.
Avatar billede leif Seniormester
23. april 2007 - 13:52 #1
Du leder efter en SMS Gateway, det er det flere som udbyder fx.:
www.tge.dk
www.wannafind.dk
www.computopic.dk
Avatar billede hoejgaard Juniormester
23. april 2007 - 14:36 #2
fint.. kræver det at man har sit webhotel samme sted ??
Avatar billede leif Seniormester
23. april 2007 - 14:51 #3
Nej
Avatar billede leif Seniormester
23. april 2007 - 14:56 #4
Ikke normalt må jeg hellere sige, men jeg kan ikke se nogen forhindring for at du kan have Web er sted og SMS gateway et andet sted, da fx. TGE/COMSMS ikke tilbyder Webhotel
Avatar billede it-dk Nybegynder
23. april 2007 - 17:13 #5
Prøv at se www.unitspeed.dk de har også SMS gateway. Der står ikke nået om at man skal have webhotel.
Avatar billede hoejgaard Juniormester
24. april 2007 - 12:54 #6
ja takker for de gode hints.. læg et svar..
Avatar billede it-dk Nybegynder
24. april 2007 - 13:38 #7
Kunne de mange svar hjælpe dig?
Avatar billede leif Seniormester
24. april 2007 - 14:26 #8
Håber du fik lidt ud af det.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
24. april 2007 - 21:48 #9
gratis SMS-sender må ikke bruges kommercielt!  Men, der er flere erhvervs-SMS-sender, der kan bruges med stort set alle webhoteller!