Avatar billede cocococo Praktikant
23. april 2007 - 06:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fejl i page linien

hver gang jeg prøver at uploade en side jeg har lavet i vs2005
far jeg den samme fejl i den første linie

<%@ Page Language="C#" AutoEventWireup="true" CodeBehind="Default.aspx.cs" Inherits="WebApplication2._Default" %>
Avatar billede snepnet Nybegynder
23. april 2007 - 10:00 #1
Hvilken fejl?
Standard i VS2005 er at du benytter CodeFile="..." - Hvordan kan det være du bruger CodeBehind?
Mvh
Avatar billede cocococo Praktikant
23. april 2007 - 14:11 #2
aner det ikke , det eneste jeg har gjort er at oprette et projekt.
Avatar billede cocococo Praktikant
23. april 2007 - 14:13 #3
fejlen jeg får siger

Parser Error Message: Could not load type 'WebApplication2._Default'.
Avatar billede snepnet Nybegynder
23. april 2007 - 17:55 #4
Har du et link til der hvor du lægger det op?
Mvh
Avatar billede cocococo Praktikant
11. marts 2009 - 04:19 #5
lukker