Avatar billede obz-baune Nybegynder
22. april 2007 - 11:18 Der er 1 løsning

Dårlig ping efter nyt lydkort!

Hej alle sammen.

Dette er min første post, så bør lige over med dig hvis der er nogle fejl eller lignende.

Jeg har sat et Razer Barracuda AC-1 i min maskine og resultatet var (udover lækker lyd) at jeg fik en enorm ping.

Netværksmæssigt har jeg kun noget onboard på mit Asus A8N32-SLI Deluxe.
Der er to netstik på den

1: Marvel Yukon 88E8053 PCI-E Gigabit Ethernet Controller
2: NVidia nForce Networking controller

Jeg benytter PT Marvel'en.

Oplevelsen er, at jeg efter installation ville testen lyde i BF2. Her oplevere jeg meget LAG på en helt tom server. Normalt er min ping omkring 6, men nu er den mellem 6 og 250. og er meget svingende.

Jeg har kigget efter konflikter IRQ mæssigt, jeg har de nyeste drivere fra både Razer og Asus.

Jeg har prøvet at slå Razer lydkortet fra, og skifte til realtek onboard igen. Derefter var den ingen ping problemer, jeg skiftede tilbage igen også var de der igen. Jeg har også prøvet med det andet netstik.

Jeg har prøvet en række forskellige driver sammensætninger. Men der ser ikke ud til at hjælpe.

Point er sat til 100. Det er vigtigt for mig, og jeg er selv kommet til kort.

Spørgmålet er jo om lortet skal retur!

Tak
Avatar billede obz-baune Nybegynder
23. april 2007 - 22:08 #1
flyttet!