Avatar billede montanus Nybegynder
31. maj 2001 - 12:20 Der er 14 kommentarer

FTP-server-stats...

Jeg kører en fil-server (ftp) og jeg laver stats på den, men jeg tror ikke de virker.
den siger nemlig at serveren has been served 2.3 GB....og det er bare på to dage folk har DL det... og det kan ikke passe...

er der andre der har oplevet det problem!?
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 12:26 #1
Er det dl for lidt eller for meget, kender ellers ikke til ftp-server-stats.
Avatar billede montanus Nybegynder
31. maj 2001 - 12:32 #2
det er dl meget for meget, tror jeg, for når jeg kigger i status for userne og jeg tæller deres dl sammen, passer det ikke sammen med det andet (2.3 gb)
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 12:37 #3
Jeg ved ikke om det er fordi flere og flere får ADSL, det går jo lidt stærkere på den måde.
Avatar billede montanus Nybegynder
31. maj 2001 - 12:39 #4
det har ikke noet med det at gøre...for jeg kan jo stadig se om de har DL meget.......det er DL total der ikke passer sammen...
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 12:42 #5
Somsagt, var bare nysgerrig, så lærer man osse lidt her ;o)
Avatar billede montanus Nybegynder
31. maj 2001 - 12:44 #6
ja ok :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 12:49 #7
Hvor meget gir\' din sammentælling?
Avatar billede montanus Nybegynder
31. maj 2001 - 12:51 #8
ca. 550 mb.....det passer slet ikke med det statsne viser.
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 13:05 #9
Nej, den er da helt gal, ka´ ikke forstå at jeg er den eneste der holder gryden i kog, der må da være nogen der kan svare på dit spørgsmål!
Avatar billede montanus Nybegynder
31. maj 2001 - 13:08 #10
ja...hmm...de skal nok lige hjem fra skole og arbejde :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 13:17 #11
Jeg har da ellers set at makse og kimrosgaard m.fl. er aktive.
Avatar billede montanus Nybegynder
31. maj 2001 - 13:18 #12
ok, de skal nok komme...de tåger bare lidt! :)
Avatar billede shamanic Nybegynder
31. maj 2001 - 17:43 #13
Bruger du Stat \'n\' Perf?
Avatar billede montanus Nybegynder
31. maj 2001 - 17:46 #14
nej, jeg bruger de stats der er med i G6...bare ide i \"info\" det er der jeg ser statsne....men når jeg sammeligner det jeg regner ud ide under \"users\" under \"status\" passer det ikke sammen!